Magamról

Egy Kelet-Európai pszichológus kalandjai, aki feleségével és kislányával átrepülte az óceánt, hogy megismerjen egy másik kultúrát.

2011. szeptember 27., kedd

A4

A mai napon váratlanul gyomron vágott a felismerés: Amerikában nem A4-es papírt használnak!!!
Jó-jó, sejthettem volna, ha fél literes palackjuk sincsen (Te jó ég, hová kerültem!) akkor miért lenne pont a papír A4-es. Tudhattam volna, hiszen érkezett is levél az Újvilágból... Amikor otthon felfedeztem a különbséget úgy okoskodtam, hogy a furmányos amerikaiak biztos más méretű lapokat használnak a hivatalos dokumentumokhoz, ezzel a kisstílű mexikói, afrikai okirathamisitókat már a határállomáson kiszűrik csupán a dokumentum mérete alapján.
Okfejtésem banálisnak tűnhet, de hogy a szabványosítás e remek vívmánya, amely egyetemtől óvodáig teret ad a gondolatok manifesztálódásának, szóval, hogy a mezei varjúnak gondolt "A4-es" itt fehér holló, na ezt én nem hihettem el! Akkor. Most kutatok a mappákban és ha egy gyűrött, otthoni jegyzet a kezembe akad, elmosolyodok és hallom a toll sercegését a jó öreg "A4-es"-en.
Ígérjem meg, hogy hű leszek, hogy várok rád? Szeretnék, megpróbálom, de tudod szép, nagyon ez a fehér letter. De nem hozom majd haza megígérem, ez talán csak egy románc lesz, de ne aggódj visszatérek... Várj rám!

http://en.wikipedia.org/wiki/Paper_size

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése