Magamról

Egy Kelet-Európai pszichológus kalandjai, aki feleségével és kislányával átrepülte az óceánt, hogy megismerjen egy másik kultúrát.

2011. december 17., szombat

Autó

Az igazat megvallva, amióta a Fekete Párduc megvan keveset bringázunk. Mondjuk a tél is beköszöntött és ha hó nincs is, bringázni azért már hideg van,  meg defekteket is hoztak az aradi vértanúk és persze a gyerek sem fázhat meg.
Szóval minden RABIC-tól (Radikális Biciklista) elnézést kérünk, és holnap megszerelem a kereket és ha nem lesz hó jövő héttől a könyvtárba két keréken döngetek tanulni!
No de a kocsiról:
Daewoo Lanos 1.6, 2001-es, 3 ajtós modell, sötét mint az éjszaka, de gyors mint a szél. Manuális váltós, ez azért fontos, mert így én is vezethetem (ezt asszonyka mondja, mert rossz élménye volt, amikor először elvittem bevásárolni egy automata kocsival).
Menettulajdonságokkal nem untatok senkit, lényeg, hogy működik és megbízható.
Hovatovább nekem a legkisebb! A főiskola parkolójában az én autóm a legkisebb.
Hát azért is írok erről, mert az otthoni kocsink így eladó lett: Citroen Xsara kombi 1.6, igazi családi autó 3 gyerekig, kispénzűeknek kiváló (A hirdetésért kattints ide), bátran terjesszétek a hírt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése