Magamról

Egy Kelet-Európai pszichológus kalandjai, aki feleségével és kislányával átrepülte az óceánt, hogy megismerjen egy másik kultúrát.

2012. január 23., hétfő

Az egerek már a spájzban vannak!

Volt idő, amikor nem hittünk a létezésükben, de mostanra biztossá vált: köztünk élnek!
Először, nagyon okosan, elhitették velünk, hogy csak egy rövid látogatást tettek a házban, lapultak.
Persze utólag végig gondolva voltak figyelmeztető jelek. Csokoládé mikulás félig megpucolva, hosszúkás fognyomokkal... persze én meg  gyerekre gyanakodtam és mivel nem akartam, hogy lebukjon, nem árultam el az anyukájának. Ó, én balga!
Az utóbbi időben az éjszakai neszek felerősödtek, a Tupper ház fülelt, ők meg csak lapítottak. Az események felgyorsulásához egy váratlan egértámadás vezetett: üldögéltem a fürdőszobában és a Buffalo News aznapi számát lapozgattam, amikor egy egér felém rohant, majd termetemtől visszariadva, visszafordult, elbújt és lapítani kezdett. Az első kezem ügyébe kerülő műanyag edénnyel felfegyverkezve bekerítettem a búvóhelyet és megmozdítottam azt. A támadó menekülőre fogta, de a műanyag edény Tomahawk rakétaként csapódott be és csapdába zárta az egeret. Megfogtuk!!!
Rögtönzött biológia órán vizsgáltuk meg a kis rágcsáló viselkedését, testfelépítését. Rendszertani besorolása után, a blogon leadott szavazatoknak megfelelően, kivittük a házból és a mínusz 7 fokban elengedtük két házzal odébb, a 10 centis hóba. Másnap az egér nyomai jól láthatóan vezettek a szomszéd házba, hogy bejutott-e nem tudjuk, mert a nyomok a háznál elvesztek:).
Megünnepeltük a váratlan harctéri sikert, azonban a neszek nem szűntek, és a frontvonal áttevődött a felső szintre..... kapcsolom helyszíni tudósítónkat a társblogon!!

1 megjegyzés:

  1. " kivittük a házból és a mínusz 7 fokban elengedtük két házzal odébb, " - majd figyelmeztessetek, ha hazajöttetek, hogy ne költözzek a szomszédotokba. :))))) E.

    VálaszTörlés